Звернення громадян

ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району 
за І півріччя  2019 року

 
 
 
 
  • Редактировать

Доповідна записка до звіту про звернення громадян, що надійшли до  управління

за І півріччя 2019 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради 25.02.2019 № 47 «Про роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у 2018 році», з метою покращення роботи управління в роботі щодо розгляду звернень громадян, подальшого удосконалення стилю, форм і методів та систематизації роботи із зазначеного питання в управлінні протягом І півріччя 2019 року проведено наступну роботу.

         На апаратній нараді начальника управління 18.03.2019 року розглянуто та обговорено рішення виконкому Запорізької міської ради від 25.02.2019  № 47, ознайомлено всіх присутніх з результатами роботи управління зі зверненнями громадян за 2018 рік, проаналізовано причини повторних звернень, розглянуто строки депутатських звернень. За результатами апаратної наради надано доручення та підготовлено Наказ начальника управління від 18.03.2019 № 42 «Про роботу зі зверненнями громадян», яким поставлено конкретні завдання щодо подальшого зменшення звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» та до вищих органів влади звернень громадян, персональної відповідальності та дотримання термінів розгляду всіх звернень.

         З метою забезпечення механізму опрацювання усних звернень громадян наказом начальника управління від 17.11.2015 № 182 «Про внесення змін до порядку розгляду письмових звернень та про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району» зі змінами  затверджено Порядок опрацювання усних звернень громадян та визначено номери телефонного зв’язку (061) 769-11-69, 287-41-90, 287-41-94 за якими приймаються усні звернення громадян. Щоденно працюють «гарячі» телефонні лінії з актуальних питань діяльності управління, номери яких розміщені на стендах та офіційній сторінці Facebook, друкованих засобах масової інформації.

Згідно з діючим законодавством України на стендах управління оновлено та розміщено інформацію щодо графіків особистого прийому громадян керівництвом управління та вищестоящими організаціями, стосовно призначення всіх видів допомог, субсидій, надання пільг громадянам та внутрішньо переміщеним особам, інша інформація у сфері соціального захисту населення.

 

       Протягом звітного періоду до управління звернулося 1097 громадян, з них:

— 1072 письмових звернень (зокрема: від громадян, які безпосередньо звернулися до управління – 741;  через урядову гарячу лінію – 288,  Департамент соціального захисту населення ЗОДА – 12,)

—  25 звернень громадян було на особистому прийомі у керівника управління та його заступників (у І півріччі 2018 — 33).

Найбільша кількість звернень громадян протягом січня-червня  2019 року надходила до управління з питань отримання матеріальної допомоги на проживання, лікування та поховання, яка фінансується місцевим бюджетом (717 звернень) – 67% від загальної кількості звернень, а також  з питання призначення та нарахування житлових субсидій – 266 звернень ( 25 % від загальної кількості.  Збільшенні кількості звернень до управління пов’язане зі змінами у субсидійному законодавстві.

Постійно проводиться робота щодо надання консультацій як в режимі он-лайн, так і в робочому порядку. Так, спеціалістами всіх відділів управління прийнято громадян та надано понад двадцяти тисяч консультацій. Лише тільки спеціалістами відділу прийому громадян надано 17026 консультацій (з питань призначення та перерахунку субсидій – 14757, оформлення різних видів державних допомог – 2269) та  прийнято 7617 заяв (субсидій – 2620, допомог – 4997). За звітний період призначено 11436 субсидій на житлово-комунальні послуги, 3497 призначено допомог, відправлено 12259 SMS — повідомлень.

       Прийом громадян в управлінні проводиться щоденно з усіх питань, що належать до компетенції управління. Прийом громадян у відділі прийому ведеться без обідньої перерви, у зручний для населення час. Громадянам надається консультативно-правова допомога. Управління соціального захисту населення постійно приділяє увагу зверненням мешканців району, вживає заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення, завжди вишукує шляхи вирішення проблем.

       У зв’язку із змінами до порядку призначення субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям проведено 18 засідань районної комісії щодо вирішення вищезазначених питань, на яких розглянуто 2150 заяв, з яких позитивно розглянуто — 2143. За І півріччя поточного року спеціалістами управління проведено 28 виїзних прийомів «мобільного соціального офісу», яким охоплено та надано консультацію 846 громадянам Шевченківського району.

За звітний період проведено 12 засідань комісії по наданню населенню матеріальної допомоги., за результатами яких позитивно розглянуто 667 звернень мешканців району, що на 264 звернення більше  минулорічного показника та лише 17 громадян отримали відмову.

Протягом останніх років державою, в тому числі і управлінням, значна увага приділяється наданню соціальних гарантій учасникам АТО. Так, протягом звітного періоду 26 учасникам АТО надано адресну допомогу на компенсацію витрат, пов’язаних з розробленням документації із землеустрою для відведення земельної ділянки на загальну суму – 71339,76 грн.;               за рішенням районної комісії  6 особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України (3 заяви від осіб з інвалідністю, 1 заява від члена сім’ї загиблого ветерана війни в АТО та 2 внутрішньо переміщені особи —  ветерани АТО) визначена необхідність виділення грошової компенсації для придбання жилих приміщень на загальну суму понад 7млн.797 тис. грн.

З метою забезпечення кваліфікованої організації особистого прийому громадян наказом начальника управління від 18.03.2019 № 43 затверджено графік особистого прийому громадян в управлінні, який опубліковано на публічній сторінці Facebook(https://www.facebook.com/shev.upszn/), а також з на офіційному веб-ресурсі Управління (http://upsznsh.zp.ua/), порталі Запорізької міської влади у розділі «Громадське життя» сторінка «Соціальний захист» .

       На оперативних нарадах начальником постійно порушуються питання стосовно розгляду звернень громадян, а саме: своєчасної та якісної підготовки відповідей на звернення, позитивного вирішення порушених питань в межах чинного законодавства за зверненнями (особливо за зверненнями, які надійшли до управління через «Урядову гарячу лінію»), тактичного поводження та вичерпних відповідей громадянам, які звертаються в телефонному режимі та інше. Також протягом звітного періоду управлінням на сторінці Facebook та на офіційному веб-ресурсі Управління розміщено ряд інформаційних листів щодо порядку надання субсидії на житлово-комунальні послуги, змін в законодавстві з питань призначення всіх видів допомог, надання пільг громадянам та внутрішньо переміщеним особам, та інша інформація у сфері соціального захисту населення.

Щоквартально проводиться аналіз по зверненнях громадян, в тому числі і повторних. Жодне звернення не залишене без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих рішень.

          При розгляді звернень громадян фактів порушень чинного законодавства та термінів розгляду звернень громадян посадовими особами управління не виявлено. 

ДАННІ

про звернення громадян, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району 
за 9 місяців  2018 року

 
Звернення громадян
 
 
 
Звернення громадян_4
  • Редактировать

Доповідна записка до звіту про звернення громадян, що надійшли до  управління

за 9 місяців 2018 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 23.02.2018 № 42 «Про роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчих органах міської ради у 2017 році», з метою покращення роботи управління в роботі щодо розгляду звернень громадян, подальшого удосконалення стилю, форм і методів та систематизації роботи із зазначеного питання в управлінні протягом 9 місяців 2018 року проведено наступну роботу.

На апаратній нараді начальника управління 26.03.2018 року розглянуто та обговорено рішення виконкому Запорізької міської ради від 23.02.2018  № 42, ознайомлено всіх присутніх з результатами роботи управління зі зверненнями громадян за минулий рік, проаналізовано причини повторних звернень, розглянуто строки та критерії відповідності депутатських звернень, які будуть надходити до управління. За результатами підготовлено Наказ начальника управління від 28.03.2017 № 51 «Про роботу зі зверненнями громадян», в якому зазначено про конкретні завдання щодо подальшого зменшення звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» та до вищих органів влади звернень громадян, персональної відповідальності та дотримання термінів розгляду всіх звернень. Також систематично на апаратних нарадах управління порушується питання щодо дотримання строків розгляду звернень громадян.

   З метою забезпечення механізму опрацювання усних звернень громадян наказом начальника управління від 17.11.2015 № 182 «Про внесення змін до порядку розгляду письмових звернень та про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району» затверджено Порядок опрацювання усних звернень громадян та визначено номер телефонного зв’язку (061) 769-11-69, 287-41-94, 287-41-90, за яким приймаються усні звернення громадян. Щоденно працюють «гарячі» телефонні лінії з актуальних питань діяльності управління, номери яких розміщені на стендах та офіційній сторінці Facebook, друкованих засобах масової інформації.

Згідно з діючим законодавством України на стендах управління оновлено та розміщено інформацію щодо графіків особистого прийому громадян керівництвом управління та вищестоящими організаціями, стосовно призначення всіх видів допомог, субсидій, надання пільг громадянам та внутрішньо переміщеним особам, інша інформація у сфері соціального захисту населення.

         Протягом звітного періоду до управління звернулося 1128 громадян, що на 21,2% менше за аналогічний звітний період, з них: 1071 письмових звернень (1294 звернень минулого року), (зокрема: через урядову гарячу лінію – 252 (що на 60,5% менше минулорічного показника), виконавчий комітет Запорізької міської ради – 25, Департаменту соціального захисту населення ЗОДА – 9, від громадян, які безпосередньо звернулися до управління — 748),  57 звернень громадян порушувались на особистому прийомі у керівника управління та його заступників (у 2017 — 137). Найбільша кількість звернень громадян протягом 9 місяців 2018 року надходила до управління з питань отримання матеріальної допомоги на проживання, лікування та поховання, яка фінансується місцевим бюджетом – 61 % від загальної кількості, а також призначення та нарахування житлових субсидій – 22,5 %.

     Протягом 9 місяців 2018 року в управлінні відділом прийому громадян прийнято 30720 громадян, з них заяв – 11825 (субсидій – 4178, допомог – 7647). Значно зменшилася кількість звернень на «гарячу лінію» та кількість повідомлень про призначення всіх видів соціальної допомоги, які необхідно видати громадянам. За звітний період призначено 7969 субсидій на житлово-комунальні послуги, 8081 призначено допомог, відправлено 6877 SMS — повідомлень.

     Прийом громадян в управлінні проводиться щоденно з усіх питань, що належать до компетенції управління, повний робочий день. та Прийом громадян у відділі прийому громадян ведеться без обідньої перерви, у зручний для населення час. Громадянам надається консультативно-правова методична допомога. Управління соціального захисту населення постійно приділяє увагу зверненням мешканців району, вживає заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення, завжди вишукує шляхи вирішення проблем.

      Постійно проводиться робота щодо надання консультацій як в режимі он-лайн, так і в робочому порядку. Так, спеціалістами всіх відділів управління прийнято громадян та надано понад 47 тисяч консультацій. Лише тільки спеціалістами відділу прийому громадян надано 18895 тисяч консультацій, з них: з питань призначення та перерахунку субсидій – 14548, оформлення різних видів державних допомог – 4443.

       У зв’язку із змінами до порядку призначення субсидії та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям постійно та своєчасно проводяться засідання районної комісії (10 засідань) щодо вирішення вищезазначених питань, на яких розглянуто 1121 заяву від громадян, з яких задоволено та призначено субсидію — 1093. Досить ефективним та зручним для пересічних громадян є впровадження в управліннях міста «мобільного соціального офісу». Так, за 9 місяців поточного року спеціалістами управління проведено 26 виїзних прийомів «мобільного соціального офісу», яким охоплено та надано консультацію 1032 громадянам Шевченківського району.

       В управлінні також щомісячно проводиться комісія щодо надання адресної матеріальної допомоги, одноразової матеріальної допомоги, допомоги на поховання, право на отримання якої мають громадяни, котрі зареєстровані по Шевченківському району м. Запоріжжя, в яких виникли складні життєві обставини або які потрапили в екстремальну ситуацію. Відповідно до Положення про комісію вищезазначена допомога надається в межах витрат, передбачених на ці цілі Міською комплексною програмою соціального захисту населення міста Запоріжжя.  За звітний період проведено 20 засідань комісії, за результатами яких позитивно розглянуто 621 звернення мешканців району ( що на 28,1% більше минулорічного показника), 17 громадян отримали відмову.

       Протягом останніх років державою, в тому числі і управлінням, значна увага приділяється допомозі та вирішенню соціальних питань учасникам АТО. Так, протягом звітного періоду 44 учасникам АТО надано адресну грошову допомогу на компенсацію витрат, пов’язаних з розробленням документації із землеустрою для відведення земельної ділянки на загальну суму – 133302,92 грн.

     З метою забезпечення кваліфікованої організації особистого прийому громадян наказом начальника управління від 17.02.2017 № 23 «Про затвердження графіка особистого прийому в управлінні»  затверджено графік особистого прийому громадян в управлінні. Графік особистого прийому громадян в управлінні опубліковано на публічній сторінці Facebook (https://www.facebook.com/shev.upszn/), а також з серпня поточного року на офіційному веб-ресурсі Управління (http://upsznsh.zp.ua/), порталі Запорізької міської влади у розділі «Громадське життя» сторінка «Соціальний захист» та на сторінках газети «Запорізька Січ».

     На оперативних нарадах начальником постійно порушуються питання стосовно розгляду звернень громадян, а саме: своєчасної та якісної підготовки відповіді, позитивного вирішення порушених питань в межах чинного законодавства за зверненнями (особливо за зверненнями, які надійшли до управління через «урядову гарячу лінію»), тактичних та задоволених відповідей громадянам, які звертаються в телефонному режимі та інші. Також протягом звітного періоду посадовими особами управління розміщено ряд оголошень та інформаційних листів щодо порядку надання субсидії на житлово-комунальні послуги, змін в законодавстві з питань призначення всіх видів допомог, надання пільг громадянам та внутрішньо переміщеним особам, та ряд інших суспільно значущих тем у сфері соціального захисту населення.

      Щоквартально проводиться аналіз по зверненнях громадян, в тому числі і повторних. Жодне звернення не визнано не обґрунтованим та не залишене без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Щоденно надаються безпосереднім виконавцям нагадування про своєчасне надання ґрунтовної, якісної та в повному обсязі відповіді заявнику.

      При розгляді звернень громадян фактів порушень чинного законодавства та термінів розгляду звернень громадян посадовими особами управління не виявлено.

Комментарии закрыты